Mary-Lee

Kontakt: [email protected]

Extrema mammor.

Kategori: Life Of Mary-Lee

Sitter & tittar på extrema mammor på tv 3. Blir så jävla upprörd på dessa korkade mammor. Hur kan man vaxa benen & brynen på barn ? Solduscha dem ? Göra nagelförlängning ? Färga deras fransar & bryn ? Låt barn vara barn för fan!

Jag skulle aldrig tvinga min dotter till att växa upp för tidigt. Jag tycker att barn ska vara barn så länge som möjligt. Vill hon pröva att sminka sig så visst får hon det men det är inget hon ska göra dagligen innan hon är tonåring & vill hon inte sminka sig så ska ingen annan påpeka att hon måste det heller.
Jag började att sminka mig ganska tidigt. Jag var 13 år gammal(tidigt på min tid) 14 år var jag när jag började att sminka mig dagligen.
Nu sminkar jag mig varjedag & skulle inte gå ut utan smink (ren fåfånga?)
Har alltid hört att jag ser yngre ut än vad jag är & när jag var tonåring så blev jag ganska upprörd över det men nu är jag ganska så bekväm med det för det betyder ju att jag kommer att se yngre ut när jag är äldre oxå ?;)
Min kille säger att jag är född med botox då jag spänner panna inte får en ända rynka(måste lägga in en bild på det någondag)

//Mary-Lee

Kommentarer


Kommentera inlägget här: