Mary-Lee

Kontakt: [email protected]

Igår var ingen vanlig dag

Kategori: Life Of Mary-Lee

...För igår fyllde jag år. 25 år nämare bestämt=) Känner mig jätte gammal. Men så länge jag ser ut som 20 är det okej;) Hade inte planerat att fira men så ringde storebror & sa att han kommer över med paket för de tyckte han att jag skulle ha iaf. Gullig han är=) Så skyndade iväg för att köpa bakelse och julmust. Sen kom storebror och mamma över med presenter. En glad överraskningen vart det<3 På kvällen firade jag med älskling och sessan.

Idag har vi firat älskling på farsdag så sessan fick välja present som hon ville köpa till honom. Hon valde ett örngott med texten "världens bästa pappa" och trisslotter (mammsen valde det) och baguette med röra och gott pålägg. En riktig mysig eftermiddag/kväll.

Puss.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: