Mary-Lee

Kontakt: [email protected]

Första advent.

Kategori: Life Of Mary-Lee

Första advent & julskyltning. Vilken underbar dag om man bortsee ifrån stormen & regnet.

I fredags fyllde lilla sessan 1 år:) Min lilla 1 åring<3
Vi firade med familjen & hade det jätte mysigt. Hon fick så många fina paket. Det var säkert 30 st paket om inte fler som hon fick & då har ännu inte alla firat henne så mer paket väntar;)

Men visst är det så har man bara 1 barn så blir det barnet mer bortskämt än dem som har fler. Men även om jag hade haft fler barn hade jag skämt bort dem. Jag tycker om att ge. Mer än vad jag tycker om att få:)

Idag ska vi på julskyltning & sessan ska få träffa tomten.
Julskyltning är så himla mysigt. Jag har inte gått på julskyltning dem senaste 5 åren då jag har jobbat på 4 av dem & det sista året var sessan bara 2 dagar gammal.
Så det ska bli så himla mysigt att få gå på julmarknad för en gångs skull:)

Nu ska jag väcka lilla J så att hon får äta lite innan vi åker in till city.

Önskar dig en fin dag.

//Mary-Lee

Kommentarer


Kommentera inlägget här: