Mary-Lee

Kontakt: [email protected]

Hello Sunshine

Kategori: Life Of Mary-Lee

Hejsvejs!
 
Har inte bloggat på jääääte länge. Men har inte kunnat blogga från min iphone då jag inte har kunnat loggat in på min blogg & att sitta vid datorn har jag inte så mycket tid till & alla bilder är ju på iphonen så jag tog lite sommarlov från bloggen. Skönt då jag inte har varit motiverad att blogga.
 
Men nu gör vi ett nytt försök.
 
Dem senaste veckorna har vi varit på stranden & solat & badat, haft picknick, tittat på djuren på bondgården & massa annat skojj. Sessan har haft sommarlov i 4 veckor & har 5 veckor kvar av sitt lov så mycket mer skojj ska vi allt hitta på innan sommarlovet är slut.
 
Pratade med älskling idag & vi försöker att planera in en Köpenhamn weekend nu när hans semester börjar. Annars ska vi bara njuta av all ledig tid tillsammans som en familj & resa runt<3
 
//Mary-Lee
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: