Mary-Lee

Kontakt: [email protected]

Att komma igång.

Kategori: Life Of Mary-Lee

Träning har aldrig varit något som har intresserad mig speciellt mycket. Det kommer i omgångar. Typ på hösten & våren. Efter några månader brukar jag tröttna. Men nu har jag upptäckt hur underbart skönt det är med en härlig Pw. Kroppen mår bra & så får man en dos frisk luft. Jag försöker att träna med olika redskap. Crosstrainern tycker jag är en pest men gud vad snabbt man ser resultat. Jag brukar värma upp med löpning i 30 min sen kör jag på crosstrainern. Nu är jag igång igen & jag ska försöka att inte tröttna på träningen. Jag har aldrig varit överviktig så det är inte därför jag tränar. Jag tränar för att jag mår bra av det & för att jag blir piggare utav det & dels för att jag får ny energi & orkar med så mycket mer.
Dieter är inget för mig. Jag tycker om att äta vanlig husmankost men undviker sås & pasta & äter mer grönsaker & kött. På helgerna unnar jag mig godis. Så länge man håller igång kroppen med någon form utav tränning så kan man i princip äta vad man vill.

//Min åsikt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: