Mary-Lee

Kontakt: [email protected]

En fin födelsedag.

Kategori: Life Of Mary-Lee

Igår fyllde världens gulligaste tjej år<3 Vår lilla flicka fyllde 2 hela år:) Tänk så fort tiden går. Aldrig kunde jag tro att tiden vid kom hem ifrån BB tills idag 2 år senare skulle gå i sådan fart. Det gäller att ta vara på varje ögonblick från det lilla knytet föds & hela livet för varje ögonblick är speciellt. Jag älskar att vara mamma till Jennifer. Hon är det bästa & käraste ägodel jag har. Hon är det bästa som jag har gjort. Mamma är så stolt över dig min lilla skrutt<3

Strax väntar det finbesök av min kära mor. Tänker överaska henne med min speciallare hemmalagad köttfärsås med spagetti för den vet jag att hon är extra förtjust i:)

Bilden har inget med inlägget att göra men visst är han söt den där Simba ? Han sover alltid på min kudde brevid mig<3

//Kram.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: