Mary-Lee

Kontakt: [email protected]

Vinter eller sommar ?

Kategori: Life Of Mary-Lee

Vilken årstid föredrar ni vinter, vår, sommar eller höst ?
Själv föredrar jag vinter för då kan man ha mysiga hemmakvällar & dricka varm choklad & mysa in sig i sina myskläder. Sen gillar jag vinter mer nu efter att våran dotter föddes<3 Tänk att hon fyller 1 år om ca 2;5 månad! Galet! Har redan köpt en present. En docka som kan tala & sjunga. Dockan kan sjunga 20 sånger & tala 200 olika fraser. Klart lilla sessan ska bli bortskämd;) Mer presenter ska hon få det är ju trost allt hennes första födelsedag. Hur mycket pengar brukar ni lägga på en födelsedagspresent ? För mig är det olika beroende på vem det är som ska ha presenten. Men på min dotter lägger jag mycket pengar. Sen när hon blir äldre & börjar att förstå så ska hon inte får allt hon pekar på. Det är viktigt att hon lär sig värdet utav pengar & att man måste jobba hårt får att komma dit man vill & likaså om man vill ha något, då får man sparar tills det man vill ha tills man får råd att köpa det.
Visst låter det förnuftigt?=)


//Mary-Lee

Kommentarer


Kommentera inlägget här: