Mary-Lee

Kontakt: [email protected]

Magisk kväll<3

Kategori: Life Of Mary-Lee

Igår vart jag & J på bio. Vi såg smurfarna på 3D. Första gången jag gick på 3D faktist men jag tyckte inte att det vart något vidare då det inte var någon större skillnad mellan 3D & vanlig bio. Men mysigt att hålla älskade J i handen<3
Efter bion gick vi vidare till Verona & åt god middag. Notan blev faktist inte alls dyr. Den landade på 715 kr men då tog vi ingen efterätt då vi vart proppmätta efter den goda filen & fiskplankan.
innan bion började stannade vi till på pakeringen & J gav mig ett fint inslaget paket som han ville att jag skulle öppna. När jag öppnade det låg det en fin träkista & inne i träkistan läg det den finaste ring jag någonsin sätt. En guld ring med diamanter. Så himla fin var den. Älskade J du gör mig så lycklig<3



//Mary-Lee

Kommentarer


Kommentera inlägget här: