Mary-Lee

Kontakt: [email protected]

Onsdagen den 16:e Maj.

Kategori: Life Of Mary-Lee

Idag är vi inne på 3:e inskolningsveckan för sessan. Idag lämnade jag henne själv för första gången på dagis & det gjorde så ont i mammahjärtat att höra henne skrika när jag gick därifrån. Promenerade hem & hämtade cyklen & cyklade för att handla. Det kändes sjukt konstigt att ha ett par timmar själv. Inte något man är van vid. Cyklade hem & precis när jag kom inanför dörren så började det att ösregna & så även nu. Fick finbesök utav mor i min ensamhet. Alltid lika trevligt. Efter lunch gick vi tillsammans & hämtade sessan. Så glad hon blev när mormor var med & stolt som hon var skulle hon visa mormor för alla<3 Nu ska jag väcka J & sedan börjar långhelgen här hemma hos oss:)

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: