Mary-Lee

Kontakt: [email protected]

Insparation tack.

Kategori: Life Of Mary-Lee

Idag är det en sådan dag då jag inte vet vad jag ska skriva om.
Ni som läser min blogg får gärna komma med förslag ? Vad vill ni läsa mer om i bloggen ?

Kan ju iaf berätta vad jag har gjort idag. I morse vad jag uppe redan vid 06.00. Jätte pigg. Så gav sessan välling vid 6.30 sedan satte jag mig vid datorn. Vid 10 tog vi på oss kläder & gick ut och vad händer då ? Jo det börjar att spöregna!! Gah! Så jävla typiskt. Aja ingen gunga för sessan del. Så vi gick till min kära mor istället. Tevligt=)

Dessa snygga höstskor vill jag ha:


599 kr på H&M. Som hittat!

Även denna underbart gula väska kommer ifrån H&M. Läcker till jeans, kavaj, skorna ovan & ett långt halsband i silver:)


599 kr.

Nu kryper sessan iväg till kattmaten så nu får jag jaga henne;)

Önskar dig en riktigt trevlig kväll.

//Mary-Lee

Kommentarer


Kommentera inlägget här: