Mary-Lee

Kontakt: [email protected]

Vi kan kalla det en Bloggpause.

Kategori: Life Of Mary-Lee

Godkväll.
Jag har inte bloggat på ganska många veckor då jag inte har tyckt att det har varit roligt att blogga & är det inte roligt att blogga så blir det inga roliga inlägg. Så jag har valt att inte blogga. Därför inga nya inlägg har publicerats. Jag har helt enkelt prioterat viktigare saker i mitt liv. Min nr 1 priotering är min familj. Jag har knappt suttit framför datorn. Familjen är viktigare för mig. Nog om det. Jag tänkte jag kunde skriva om vad som sker i mitt liv just nu.
På fredag fyller lilla sessan J 1 År
Helt galet vad fort tiden har gått! Tänk att just nu för ett år sedan låg hon fortfarande i min mage & sparkade. På fredag den 25:e nov 2010 kl 20.15 på Bf kom underbara sessan till världen. Total lycka. Jag älskar att vara hennes mamma & skulle aldrig för något i världen byta bort det. Jag älskar min dotter. På fredag har vi bjudit dem närmsta inom familjen totalt 18 personer. Alla hennes 8 kusiner kommer & firar J. Mysigt. På morgonen ska vi fira henne på ett mysigt fik i stan & ta med ett paket som hon får öppna där.
På fredag blir det julshopping för hela slanten. Stressigt som tusan då jag knappt vet vad jag ska köpa
Men ack så mysigt med julpynt. Nästa söndag blir det julskyltning med familjen
Nu blev det ett ganska långt inlägg.
Hoppas ni orkar läsa det
Godnatt.
//Mary-Lee

Kommentarer


Kommentera inlägget här: