Mary-Lee

Kontakt: [email protected]

Längtan Efter Jul<3

Kategori: Life Of Mary-Lee

Jag längtar så otroligt mycket efter jul. Julafton är helt magisk för mig. Julafton har alltid varit en väldigt speciell högtid för mig då hela familjen samlas & fira denna underbara dag. Men varje år saknar jag 2 st speciella personer som inte längre finns kvar här på jorden. Det var ifrån dem jag lärde mig hur man julpyntar:) vad glädje & kärlek är, att förlåta & att bli en bättre människa. Dem 2, mina änglar hade hjärtan utav guld. Jag saknar er<3 Nu när jag själv har blivit mamma älskar jag julafton ännu mer. Jag vill föra vidare traditionen till min dotter. Jag älskar att dekorera, ha tomtar i överflöd, glitter & en gigantisk & vacker gran som jag pyntar i massor utav färger. När jag var liten var jag alltid så faschinerad utav Musse Piggs färgglada julgran (ni vet den som ekorrana bodde i) Tänk er hur dem pyntar i Usa så kan ni få en glimt utav hur det ser ut hemna hos oss:)

Hur brukar ni pynta?

//Mary-Lee

Kommentarer


Kommentera inlägget här: