Mary-Lee

Kontakt: [email protected]

Kaos i Gekås.

Kategori: Life Of Mary-Lee

Då har man varit i Gekås & köpt julklappar till nära & kära. Det blev 15 st & så köpte jag en fin väggklocka i vitt, svart stort prynadshjärta att ha i bokhyllan, mysiga pyjamas shorts, underkläder, ögonskugga, en stor weekend bag, en klänning & en kjol till Jennifer som hon valde alldeles själv:) jul vaxduk, & till kalaset: 2 st prinsess vaxduk, ballonger, bestick, glas, godispåsar, girlanger osv.
Jag hade gärna visat alla fina fynd men för tillfället går det inte att ladda upp bilder på bloggen av någon konstig anledning?

Vi var framme strax efter öppning då var det lungt & man kunde kika runt i lung & ro i gångarna. Vid 9 bröt helvetet lös då kom alla galna shoppaholic damerna. Man kunde inte komma fram i gångarna, alla trängdes, alla skulle komma först, alla körde på alla med kundvagnarna. En dam körde på mig 3 gånger!?! Första gången var okej. Andra gången började jag bli smått irriterad. Men 3:e gången är fan inre okej så jag sa "Allvarligt vad fan är ditt problem ? Kör på mig en gång till så jävlar" Tro inte att hon slutade för det. Jäkla kärring#!*?
Nog om det.

Jag köpte bara saker som vi behövde & hoppade över alla "onädiga saker" som jag annars brukar komma hem med. Liksom ofta man kommer hem med en nagelfil som man tyckte var söt men som man vet att man aldrig kommer att använda;) eller en prynadsak som bara kommer att stå & samla damm i ett skåp;) Ja det är väldigt lätt att man köper strunt saker "bara för köpandes skull"
Dagens nota blev inte alls dyr. Den landade på 2220 kr & då köpte jag ändå saker med kvalite. Man får vad man betalar för:)

När vi kom ut på pakeringen så svor jag att aldrig mer sätta min fot på detta hemska ställe igen men guess what ? Jag lurade bara mig själv. Redan nästa månad planera jag att göra nästa resa dit med killen. Jag förtränger allt kaos tills nästa gång. Nästa gång får jag ta på mig benskydd;)

Nyss var min kära mamma här med pizza. Mys<3

Nu ska jag ta mig en lång välförtjänt dusch.

Det var allt om min dag.

Godnatt<3

//Mary-Lee

Kommentarer


Kommentera inlägget här: